Sunday, October 18, 2009

Maaf atas khilaf


Sahabat
Sungguh aku tidak bermaksud begitu

Tidak pula mahu menguji

Bukan bermaksud melarikan diri

Atau mahu menambah susah dihati

Aku cuma
Insan biasa seperti kamu
Yang punya perasaan tidak tertahan
Yang punya kerisauan pada masa depan

Yang punya airmata tanda duka
Yang punya senyum tanda suka

Yang punya beban menghempap jiwa



Maaf atas khilafku sahabat

Andai membuat engkau merasa

Tidak enak dan tidak suka

Tidak pernah terniat dihati

Untuk biarkan ia terjadi
Mungkin ini kelemahanku

Maafkan aku...maafkan aku



Mari kita sama-sama memohon

Diberi kekuatan dari tuhan
Dengan ikhlas dan pengharapan

Agar ranjau perjuangan ini
Akan dipermudah tuhan

Dan aku akan sentiasa berdoa
Agar dapat terus berada disisimu

Meminjamkan bahu dan pancaindera

Moga perjuangan kita tidak kalah

Jiwa kita tetap gagah
Dan iman kita semakin bertambah

P/s: Khas untuk sahabat sukaduka. Forgive me for the incident happen. Tiadalah ana ini mampu menjadi yang terbaik. Allah jualah yang layak

No comments: